Здравейте колеги, от 10 дни се сдобих с Алфа 156, засега съм много доволен но имам един проблем. Когато я запаля копчето със снежинка мига около 20 секунди и след това спира но когато реша да пусна компресора - не тръгва. Фреон има, принудително компресора тръгва но от копчето не може да се пусне, нито от функцията за изсушаване на стъклата. В сервиза не можаха да прочетат въобще климатроника та въпроса ми е дали може някой от Пловдив да ме ориентира към сервиз където могат да ми прочетат климатроника и съответно какъв му е проблема? Благодаря предварително и се извинявам ако повтарям тема но не можах да открия точно проблем като моя във форума!
Известие
Collapse
No announcement yet.
Проблем с климатроник
Collapse
X
-
Това мигане показва че има проблем в управлението на климатика. Обикновено е датчика за външна температура - в дясното огледало е. Индикира ли ти температурата на дисплея за километрите? И ако да, в нормални стойности ли е?
(важи за 156 преди ФЛ)166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer
Comment
-
Първоначално публикувано от tonov Покажи съобщениеТова мигане показва че има проблем в управлението на климатика. Обикновено е датчика за външна температура - в дясното огледало е. Индикира ли ти температурата на дисплея за километрите? И ако да, в нормални стойности ли е?
(важи за 156 преди ФЛ)
---------- Post added at 04:38 ---------- Previous post was at 04:28 ----------
Първоначално публикувано от Spunky Покажи съобщениеМи не знам как е при 156 но при 147 ако температурата навън е под 4 градуса компресора не се включва.Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
156 1.8TS 16V (01.2001)
147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
0879369082
Comment
-
Градусите на таблото са коректни, няма да е това проблема...на диагностиката ми казаха, че виждат само двигател, ABS i Airbag та затова питам аджеба къде да я закарам за да ми прочетат климатроника? Желателно около ПловдивAlfa 159 2,4 JTDm Q4
ex Alfa 156 2,4 JTD 20V
ex Alfa 156 1,9 JTD
ex Alfa 75 1,8
Comment
-
Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщениеIli nqkoj kolega s FES или отиди в някой по-голям сервиз за климатици - те трябва да имат оборудване. А и можеш да имаш изгорял бушон - климатроника има няколко такиваAlfa 159 2,4 JTDm Q4
ex Alfa 156 2,4 JTD 20V
ex Alfa 156 1,9 JTD
ex Alfa 75 1,8
Comment
-
Първоначално публикувано от pesho_kj Покажи съобщениеМерси, вече проверих предпазителите от ляво под волана и всички са здрави (освен ако няма скрити някъде другаде в купето). Благодаря за съдействието, ако намеря решение на проблема, ще се похваляAlfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
156 1.8TS 16V (01.2001)
147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
0879369082
Comment
-
Колеги, днес ми прочетоха климатроника, дава постоянно прекъснат датчик на изпарителя (AC evaporator temperature sensor). Отворих Autodata и видях, че такъв датчик има само за 2,4 JTD. Възможно ли е на моята 1,9 JTD да са ми сложили климатроник от 2,4 JTD и евентуално дали мога да го излъжа с едно съпротивление 5K (в аутодата е дадена тази стойност за стандартна на този датчик)?Alfa 159 2,4 JTDm Q4
ex Alfa 156 2,4 JTD 20V
ex Alfa 156 1,9 JTD
ex Alfa 75 1,8
Comment
-
Първоначално публикувано от pesho_kj Покажи съобщениеКолеги, днес ми прочетоха климатроника, дава постоянно прекъснат датчик на изпарителя (AC evaporator temperature sensor). Отворих Autodata и видях, че такъв датчик има само за 2,4 JTD. Възможно ли е на моята 1,9 JTD да са ми сложили климатроник от 2,4 JTD и евентуално дали мога да го излъжа с едно съпротивление 5K (в аутодата е дадена тази стойност за стандартна на този датчик)?Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
156 1.8TS 16V (01.2001)
147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
0879369082
Comment
-
Такаааа, вчера на спокойствие разглобих жабката и тръгнах да търся по схемата от аутодата датчика на изпарителя. Не го намерих но забелязах червена мъжка букса с 2 проводника (лилав и оранжево-черен). Когато подадох на контакт измерих 5V за които предположих, че са от климатроника. Другата част на буксата я нямаше, нямаше и висящи самотни кабели. Сложих 6К съпротивление (нямах 5К под ръка) и чудо-климатроника спря да мига за грешка при подаване на контакт, съответно и компресора проработи.
Благодаря на всички които се опитаха да ми помогнат и се надявам тази тема да помага на колеги с подобни проблеми в бъдеще!Alfa 159 2,4 JTDm Q4
ex Alfa 156 2,4 JTD 20V
ex Alfa 156 1,9 JTD
ex Alfa 75 1,8
Comment
-
Първоначално публикувано от pesho_kj Покажи съобщениеТакаааа, вчера на спокойствие разглобих жабката и тръгнах да търся по схемата от аутодата датчика на изпарителя. Не го намерих но забелязах червена мъжка букса с 2 проводника (лилав и оранжево-черен). Когато подадох на контакт измерих 5V за които предположих, че са от климатроника. Другата част на буксата я нямаше, нямаше и висящи самотни кабели. Сложих 6К съпротивление (нямах 5К под ръка) и чудо-климатроника спря да мига за грешка при подаване на контакт, съответно и компресора проработи.
Благодаря на всички които се опитаха да ми помогнат и се надявам тази тема да помага на колеги с подобни проблеми в бъдеще!Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
156 1.8TS 16V (01.2001)
147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
0879369082
Comment
-
И Аутодата даде същата схема, само, че там датчика беше B53. За да стигна до предполагаемото място където се намира, трябваше да разглобя цялото табло за да стигна до изпарителя защото както казах, никъде не видях висящи (самотни) проводници. За мен това си е доста трудоемко. А лятото ще се изключва ръчно от време на време...като е побългарено няма др.начин пък ако му е писано, ще работиLast edited by pesho_kj; d.m.y г., 08:22.Alfa 159 2,4 JTDm Q4
ex Alfa 156 2,4 JTD 20V
ex Alfa 156 1,9 JTD
ex Alfa 75 1,8
Comment
Comment